första veckan snart över!

Nu har vi snart gått klart första veckan. Måste säga att det känns helt okej. Lite småjobbigt såklart, men är ju helt död på kvällarna, men det är såklart kul också. Det var ju superkul att träffa klassen igen. Måndag och tisdag var rätt segt, men sen har det rullat på rätt bra. Har fått schemat nu, och det ser väldigt ... Tight ut. Fast jag kommer ha sovmorgon minst tre dagar i veckan, det suger ju inte direkt. Men det är långa dagar. Går till fem typ tre dagar i veckan, herregud. Och en fredag. En FREDAG. Hur kasst låter inte det? Och jag har en ny sånglärare. Igen. Jag har under min tid på estet haft tre - TRE - olika sånglärare. Helt galet. De senaste dagarna har vi repat inför gospelkonserten vi ska ha imorgon. Så om någon skulle vara i boden imorgon skulle jag vilja be er att komma till Björknäsgymnasiet kl 19.00 i Björksalen där det kommer att vara konsert med hela estet. Kom dit!

Men nu ska jag ta och dra mig vidare,
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0