god morgon!

eller ja, morgon och morgon, snarare lunch. Men för mig, som nyss har vaknat typ, så är det fortfarande morgon. Igår blev det en kvällspromenad runt byn med Amanda. Vi pratade lite mer allvarligt än vad vi brukar, typ om skolan osv. Men det var trevligt. Vi borde egentligen göra sånt oftare än vad vi gör. Sen på tillbakavägen gjorde vi en liten avstickare och gick igenom skogen. Först trodde vi att vi typ gått vilse, men sen hittade vi borden där vi brukar stå vid nyår, eller snarare brukade för nu är det så igenvuxet så man ser inte ett smack, och då var det a piece of cake att hitta hem. Åt en massa blåbär på vägen ner, det var nice. Sen tvättade vi bort sminket och borstade tänderna och låg i sängen och läste en massa dåliga skämt ur en sån där skämtbok. Helt allvarligt, den där boken är typ 5 cm tjock, och skulle man ta alla skämt som faktiskt är bra så skulle alla dom få plats på en sida, typ. Sen smsade Jossan att jag skulle ringa henne, och då körde vi three-way-samtal med Marcus också, det var rätt trevligt. Var dötrött så jag var väl inte så överdrivet social, men det var ganska entertaining att bara lyssna. Sen lade vi på, fast Marcus skulle tydligen ringa upp mig "på fem minuter" så jag låg vaken ett tag. Fem minuter gick, så jag tog för givet att han inte skulle ringa mig nå mer. Men det gjorde han. 02.46, men då sov jag redan gott. Så inga fler nattliga samtal med Marcus för min del. Åtminstone inte i natt. Då jag steg upp, för kanske 40 min sen, berättade mamma att sverige tagit sin första os-medalj, silver i cykling. Det var kul, go sverige!

Nej, nu ska jag försöka att hitta mig nånting drickbart, är extremt törstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0