god morgon!

Ja, jag är medveten om att det börjar närma sig lunchtid för de som arbetar, men för mig, som faktiskt har sommarlov, än så länge? Not so much. Idag ska jag kanske åka och bada med Jenny, och Mari kanske också följer, det blir nog nice! Har faktiskt inte badat sen i början av Juni, skamligt nog.

Vaknade strax efter sex i morse, men jag var inte så sugen på att stiga upp då. Lyckligtvis somnade jag om, och vaknade igen kl åtta, pigg och glad. Okej, nästan iallafall. Men nu har jag hunnit få i mig både frukost och en glass, så nu är jag då pigg. Väntar bara på att Jenny ska höra av sig så man kanske kan ta sig någonstans. Känns visserligen lite luftkallt, men å andra sidan brukar vattnet vara varmare då, så det kanske inte gör så mycket ändå.

Sen idag ska jag på 10-årskalas, min kusin Agnes blir 10 bast idag, så vi ska åka dit med presenter, så det blir nog lite fika eller nåt hos henne.

Och nu idag kommer för övrigt tre nya kategorier i min blogg; tips, dagens låt och recept. Jag är en skönhetsjunkie, älskar att köpa diverse skönhetsprodukter, och det är roligare om produkten är billig. Så i kategorin "tips" kommer ni hitta tips på bra budgetköp! "Dagens låt" behöver man väl inte vara någon hjärnkirurg för att förstå innebörden av, eller? Och knappast "recept" heller, för den delen. Jag älskar att baka och laga mat, så ni kommer hitta lite olika recept där.

Nu måste jag ta och göra något åt mitt hår, det ser för hemskt ut.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0