hallå där!

Nej, det blev tyvärr ingen klänning igår. Då jag väl kom till stan hade allt stängt för nästan två timmar sedan. Men det gjorde inte så mycket, jag hade rätt trevligt ändå. Träffade Jossie som planerat, innan hon skulle med bussen till luleå. Sen promenerade jag runt i stan innan mamma hämtade mig och så åkte vi hem. Har dock kanske planer på att slå till på klänningen idag, om jag hinner. Den var så fin! Och 49 kr, det är ju ingenting. Så vi får se hur det blir. Imorgon är det Nolia på agendan, ska se klasskompisarna uppträda. Eller, inte alla klasskompisar, men de fyra som var med iallafall. I körslaget, alltså. Så förhoppningsvis hinner jag träffa dem efter eller innan deras uppträdande.

Men, nu ska jag kila,
Ciao!

Kommentarer
Postat av: jenny

ska oxå på nolia imorgon :D<3

2008-08-02 @ 16:31:49
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0