konsert igår

Igår var det då dags för konsert för oss på estetiska programmet. Vi hade ju repat in 6 gospellåtar med ettorna, men för att fylla ut programmet körde vi och treorna några ensemblelåtar från förra året. Min grupp körde St James Infirmary från Jazz- och bluesfestivalen i mars. Mycket folk, nästan fullsatt. Vårat framträdande gick bra, och det gjorde även de andras. Under pausen blev det i stort sett kaos då det skulle organiseras med fika. Dock så var det dom som inte medverkade i ensemblegrupperna som skulle ordna med fikat, så alltså rörde paniken inte mig. Så jag hann med att joina Jossan och Sara på toan och ta mig en liten smygsup ... Den var välbehövd, om man säger så. Dock så påverkades jag mest av sockret i drickan, höhö. Jag var helt speedad efter det. Då jag kom hem fick jag lite mat i mig, och då kunde jag varva ner, så pass att jag blev jättetrött. Nu ska jag till grannen och fika.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0