less, less, less

Åh, jag orkar inte jobba nå mer! Och ja jag är medveten om att jag låter som en riktigt bortskämd brat, men seriöst, prova att arbeta på ett läger med att hjälpa gnälliga småbarn att bygga kojor i gassande sol medans du är trött och hungrig. Låter inte så kul, eller hur? Och jag har bara arbetat min andra dag än så länge, det känns ju bra. Fast det är bara två kvar, sen blir det lite lättare iallafall, då vi ska riva kojorna. Då är det iallafall lite mindre barn = mindre spring = mindre skador att ta hand om. Idag har jag exempelvis fått ta hand om en kille som hade fått en bräda i huvudet och börjat blöda. Samt ett x antal stickor.

Nu ska vi snart äta middag, och sen ska jag och Amanda cykla och köpa lite glass att gotta oss med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0