mamma mia, vilken bra film!

Var på bio igår med mamma, vi var och såg Mamma mia. Åh, vilken bra film! Sen då jag kom hem såg jag ytterligare en bra film: Juno. Åh, jag säger bara, ni som inte sett den, vilken underbart bra film ni missat! Jag älskar den totalt, hur bra som helst. Ellen Page är verkligen makalös i rollen som 16-åriga Juno MacGuff, som för övrigt är typ det coolaste filmnamnet ever. Om jag någon gång blir värsta megakändisen så kommer jag lätt ha Juno MacGuff som incheckningsnamn på hotell. Jag menar, LITE coolt låter det väl ändå? Fast okej, man kanske måste se filmen för att egentligen förstå storheten med det namnet. Men jag lovar se den, och ni fattar.

Men, nu ska jag dra mig vidare på nya äventyr!


Pheheh, okej, inte direkt. Mitt liv är inte direkt överfullt av äventyr.

Men okej, jag ska ut och försöka hitta mig lite äventyr, vad säger ni om det?

Tänkte väl det.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0