middag!

Åh, mums. Igår fick jag i uppdrag att komma på middagsförslag. Jag är usel på sånt, skitsvårt, verkligen. Tur för mig så var det ingen annan som hade något vettigt förslag heller, så vi åkte till Blå Ängeln och åt. Det var nice, och ofantligt gott. Jag åt en hamburgertallrik. Skulle dock tagit med mig något att ha på axlarna, men jag hittade inte min kofta, så jag körde utan. Det var rätt kallt. Men trevligt ändå.

Och jag hade rätt, håret var längre på ena sidan! Visserligen rör det sig bara om 1,5 cm kanske, men ändå, nog mycket för att jag ska drabbas av panik. Imorgon ska vi dock dit igen för att åtgärda problemet. Sen blir det vidare till Luleå för att fixa min kamera. Eller lämna in den, snarare. Fast det kanske mamma kan göra? Det är ju egentligen ganska onödigt om vi ska åka in i luleå enbart för kameran. Fast then again, Amanda skulle ju komma till mig, så det kanske är lika bra ändå. Nåja, we'll see.

Sitter och kollar på Gossip Girl ... Åh, vad jag älskar den serien, hur bra som helst. Visserligen har jag sett alla avsnitt hundra gånger typ, men dom är bra ändå.

Är någon annan ett fan av serien? Eller har ni någon annan favoritserie? Spill the beans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0