tråktråktråk

åh, jag vet verkligen inte vad jag ska göra! Har hur jäkla tråkigt som helst. Funderar på att cykla in till stan. Såg en tjusig klänning på Gina Tricot som jag hade velat ta med mig hem. Och så är väl Jossie kvar i stan, så då kan jag lika gärna träffa henne i samma veva. Låter som en trevlig plan, om inte annat! Hmm. Får se vad jag gör. Annars ser jag väl Juno eller 27 dresses för typ tusende gången, haha. Men nej, jag lutar faktiskt åt klänningen. Hur jag gör meddelar jag senare, just nu har jag ingen aning. Men blir det nu min klänning så kanske ni får se en liten bild senare ...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: jenny

Joo, bestämde för ett tag sen :) å de blev Saga <3

2008-08-01 @ 15:53:48
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0