And I'd love to forgive and forget.

Bitar ur låttexter gör sig riktigt bra som bloggrubriker, eller hur? Nog för att det hade varit lite bättre om det också hade passat in i min vardag eller hur man nu ska uttrycka det, men jaja, man kan inte få allt, antar jag. Sitter här och väntar på att mina kära classmates ska återvända från idrotten, dom är på badis och har klädsim. Crap att jag missade det, hade typ varit kul, ja! Men jaja, så äre ibland. Ska snart ta och kicka igång med gemuläxan så den blir gjord, men jag hittar ingen blyertspenna, bara bläck, så himla typiskt ... Och Anette lär väl smälla av snart om jag kommer till ytterligare en lektion med bläckpenna. Nåja, om någon snäll liten typ i min kära klass bara har 0,5-millimetersstift så ska det nog lösa sig finfint!

Igår var det dags att säga hejdå, god jul och gott nytt år åt min kära mormor, då hon skulle gå och lägga sig. Kändes lite konstigt, ja, att säga allt sånt där innan det ens blivit december, men så är det då man ska dra abroad. Jaja, sen gick jag iallafall och lade mig, läste ut Twilight och sen då jag skulle sova, tror ni att jag somnade? Oh, hell no. Och då hade klockan ändå hunnit slå 01.00, och ca 5 timmar senare skulle jag upp ... Somnade dock efter ett tag, och lyckades hålla mig i sovandes tillstånd till 06.10 iallafall. Steg upp, tvättade min höstack till hårboll uppe på huvudet, käkade frulle och gjorde mig i ordning. Morfar skjutsade mig till busstationen.

Mellanstannade i luleå, eftersom direktbussen inte går förrän typ elva eller nåt, så jag köpte tuggummi och en Frida-tidning, mest på skoj, för att jag inte läst den på typ 10000 år. Men det var rätt nice ändå, min big-time crush var med, hehe. James Franco, alltså. Så ja, det var nice. Sen hoppade Kalle - till min stora förvåning - på bussen, så blev lite småprat med han, var ganska trött och tom i skallen, så jag var inte särskilt social, haha. Sen hoppade vi av bussen och mötte Emma, Alex, Emilia, Ange och Lollo så vi gick med dom till badhuset.

Sen efter engelskan drar jag hem typ direkt, hörde en liten fågel viska att Anna köpt refillkort åt mig, hehe. Nej, nu ska jag fortsätta att läsa Chasing Harry Winston, trots att jag inte fick öppna den före den 9e (boken, alltså). Men, så är det då man läser ut Twilight på typ en dag ...
jaja,
pussciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0