CONFESSIONS

Snodde denna lilla confessionsgrej från Sara, tänkte jag.

1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det? 
Svar: nej, skulle aldrig säga det såvida jag verkligen, verkligen menade det. Att säga "jag älskar dig" åt någon är starka ord, och då jag gör det vill jag att det ska betyda nånting.
2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare? 
Svar: nej, såklart inte!
3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän? 
Svar: nej. Det är bara för lågt att göra så.
4. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden? 
Svar: Nej.
5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig? 
Svar: nej? Varför?
6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om? 
Svar: nej.
7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns vänner du inte tycker om?
Svar: eftersom jag inte är i något förhållande just nu så känns det rätt svårt?
8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Svar: Nej.
9. Har du någonsin fuskat i skolan?
Svar: Ja. Har någon inte gjort det, eller?
10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Svar: hehe, JA. Fast det beror ju på att jag inte har någon att jämföra med, men ändå.
11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo? 
Svar: still, jag är inte i något förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0