HEJDÅ SVERIGE!!

Ja, nu är det ju så här att jag har ett flyg att hinna med imorgon. Åker från Luleå kl 07.35 imorgon (vilket betyder att jag måste stiga upp TIDIGT imorgon, men jaja) och flyget från Arlanda går 14.00. Så då blir det buh-bye snö och slask och hello sol och bad! Så ja, det blir nog riktigt nice!

Snart ska jag hjälpa Anna att tvätta ur hennes toning, sen ska jag skriva på lite arbete innan det blir sovdags. Måste stiga upp 05.00 imorgon, så man lär ju vara helt död, men det var inte så noga. Det är ju ett ganska cheap price to pay för tre veckors semester, om man säger så.

Men nej, nu ska jag pysa vidare,
pussciao!

Kommentarer
Postat av: SaraP

HA SÅ KUL!! :p



Btw, bra att du har börjat skriva med mellanrum/ enter. Då blir texten inte så grötig :p

2008-12-10 @ 11:10:06
URL: http://sarapohjanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0