Somewhere over the rainbow.

Yes, jag fortsätter på mitt tema med textrader ur låtar som rubrik, funkar alldeles utmärkt, speciellt eftersom jag är usel på att komma på bra bloggrubriker.

Kom typ nyss till skolan, så jag sitter och väntar på att jag ska börja. Ska egentligen börja 14.00, men eftersom jag ska göra del II av nationella proven i matte idag så tyckte min mattelärare att det var en fullkomligt lysande idé att jag skulle börja 09.00 idag! Tycker inte jag, men jaja, skönt att det blir gjort iallafall. Och imorgon har jag del I, 08.20. Jooooy. Och ja, jag har proven lite omvänt, ifall ni inte märkt det. Det beror helt enkelt på att jag inte hinner göra del II med dom andra, för då är jag UTOMLANDS (hehehe), och då bestämde jag, tillsammans med min lärare, att då gör jag del II idag och del I imorgon, tillsammans med dom andra. Sen att jag är pissigt nervös så jag skulle kunna kräkas, det är en helt annan historia ... Jaja, det löser sig nog!

Steg upp ca 06.45 imorse och duschade och så, sen käkade vi frukost framför TVn, såg julkalendern. Skitmysigt! Verkligen att rekommendera. Ja, om man inte är rädd för att få lite smulor på vardagsrumsgolvet. Men jaja, vi ska iallafall städa där i veckan, så det löser sig nog.

Ikväll blir det chillet framför tvn, Ugly Betty och Desperate Housewives på tv-menyn, och sen ska jag sova, så jag är pigg och fresh till provet imoron.

I helgen ska jag eventuellt till systern min och krascha, så det blir nog jävligt nice, längesen sist var det iallafall! Och det brukar bli väldigt mycket flams och svammel, som vanligt, men that I can do, det är ju vi, liksom. Men det löser sig säkert, höhö.

Nej, nu ska jag springa och leta upp Marita så jag får göra det här provet någon gång ...
wish me luck!
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0