The best of us can find happiness in misery

Yes, provet är avklarat! Kändes jätteskönt faktiskt, och jag höll mig lugn som en filbunke hela tiden, ingen stress här inte! Var inte alls så svårt som jag hade hoppats, och jag försökte verkligen skriva så mycket jag kunde på varje fråga, så jag hoppas att det gick bra iallafall. Nu sitter jag och skriver lite på svenskan, duktig som jag är! Egentligen skulle vi haft engelska grammatikprov på fredag, men då fick vi välja att göra det nu på fredag eller den 2a februari, och för mig funkade det sistnämnda alternativet alldeles utmärkt, bara en sak mindre att behöva bry sig om före jag åker, helt enkelt. Ska även ta min muntliga bokrecension efter jul. Inte för att det är en särskilt krävande eller svår uppgift, och jag har ju läst boken osv, så jag ser ingen anledning till att det skulle bli några större problem, men då har jag istället sovmorgon till 10.05 på fredag = jag hinner eventuellt åka till erikslund och ta den där jäkla sprutan ... Tror Anna skulle ringa dit idag eller imorgon, så jag får se vilken dag och tid jag åker dit.

För övrigt så är jag pissur på halebop just nu ... Om man fyller på med 200 kr får man ju gratis sms i 30 dagar, och igår fick jag ett refillkort på 200 kr av Anna, jag fyllde på och efter några minuter kom smset "grattis, du smsar nu gratis i hela världen ...". Sen då jag kollade mitt saldo idag, vad står det på? Jo, 165 kr. ETTHUNDRASEXTIOFEM kronor! Och jag har inte ringt EN KOTTE!! Eller jo, jag har ringt Marcus, men han har inte svarat, så det kan ju inte dragit några pengar. Efter lite koll + snabb huvudräkning såg jag att jag skickat 60 sms, och ett sms kostar ju ca 50 öre, alltså har det dragit pengar för alla sms jag skickat! Jävligt dåligt, ska tamigfan ringa och gnälla på halebop senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0