Rock & roll, honey

Sitter och kollar på KY-utbildningar - igen - och ser Ugly Betty. Damn, it's good! Ingen kontakt med Marcus inte, och nu är jag för lat för att ringa, hehe. Ska snart gå ner till källaren och sitta där, för då ska Anna se Andra avenyn, och det ids jag inte kolla på! Imorgon har jag nationella (PANIK!), och jag är nådigt nervös. Fast det löser sig nog ... Var jättenervös imorse också, och det gick ju ändå bra trots allt! Ingen teaterlektion, så jag får se hur jag roar mig efter provet. Lite kasst att jag bara får sitta 60 minuter medans dom andra får sitta 90 ... Lite orättvist, ja.

Haha, jag och Anna pratar hela tiden om att vi ska bli "lite nyttigare". Sen hon kom hem från jobbet, halv åtta, har vi fikat rostade mackor med räkröra, bullar och nu choklad. Vi är helt otroliga. In a bad way, hehe.

Snart ska jag kila ner och se slutet på Ugly Betty och sen Desperate Housewives, och kanske ringa lite folk, ja. Får se hur det blir.

Nej, nu ska jag kila!
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0