A fresh start

Nej, detta är inte min första blogg. Och förmodligen inte min sista heller, men vem vet? Min tidigare blogg låg på blogspot, eller blogger som den numera heter, men av någon anledning har jag valt att fortsätta kalla den för blogspot. I vilket fall så tog jag bort den pga mycket krångel och tjorv med den, så jag raderade bloggen och startade denna. Så, nu är jag här ... Som ni kanske kan se. Eller läsa, snarare. Förhoppningsvis kommer jag kunna ... Fixa till bloggen lite, få den att se lite roligare ut, bara Photoshop börjar fungera så löser vi det nog! Men tills dess kan jag väl presentera mig själv ... Eller nej förresten, vill ni veta något är det väl bara att kommentera så får jag väl svara på det i bloggen? Men iallafall, i min blogg kommer jag skriva om ... Ja, precis som innan blir det nog vad som faller mig in, vilket kan vara i princip vad som helst, någon ny artist jag hört och gillar (antagligen, annars skulle jag väl inte skriva om han/henne?) eller något som hänt mig nyligen, någon bra film jag sett eller vad som helst, pretty much. Så om ni vill ha en renodlad mode-/sport-/skönhets-blogg då kan jag då redan nu säga att ni hittat HELT fel. Fast det kommer finnas en mix av allt, såklart. Men jaja, nu har väl inte jag så mycket mer att säga. Förutom att jag hoppas att ni kikar tillbaka i bloggen, det är ganska trist att skriva utan att någon läser ... Ja, det fattar ni nog. Nåja.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0