Åh!

Gud, vad jag vill ha en systemkamera! Sitter och kollar på en massa, och det minskar ju inte begäret direkt ... Undrar om dem är dyra i Thailand? Om fallet inte är så, att de är hyfsat överkomliga i Sverige, då tror jag att jag slår till, faktiskt! Då måste jag bara ha lite pengar tills dess ... Får diskutera med Anna om det lite, hon kan nog hjälpa mig med valuta åtminstone. Någon som har något tips isåfall, var man kan hitta en bra systemkamera i Thailand till ett överkomligt pris, ca 1500 eller nåt? Tacksam för hjäkp isåfall!

Nu åker sminket av, ska ta och lägga mig i sängen med något att läsa, vet bara inte vad. Men det löser sig nog. Imorgon är det pdol, pepp som fan! Vet inte om vi ska göra nåt speciellt eller så, det blir väl mest bara att gå runt och kolla lite osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0