ÅH!

Att jag inte tänkte på det här tidigare ... Jag är en sucker för nagellack, har ett X antal liggandes i min byrålåda, och antalet bara ökar. Senast igår köpte jag ett nytt från Mavala. Färgen heter Toulouse och är härligt tuggummirosa. Underbar färg. Rosa är nog den absolut finaste färgen att ha på naglar. Fast det är klart, svart ser ju så rockigt coolt ut ... Men nej, det är ändå rosa som ligger mig närmast hjärtat. Hur som helst, tillbaka till Frankrike. Då jag öppnade flaskan för att måla naglarna med det nya inköpet tyckte jag mig till och med känna tuggummidoft. Förmodligen så var det väl inbillning, men det gjorde mig mest bara extra nöjd över mitt inköp. Fast det fick mig också att fundera om jag blivit galen. Så, om nu någon där ute är på jakt efter ett tjusigt, rosa nagellack så kan jag absolut tipsa om Toulouse. Enda nackdelen är väl att det krävs minst två lager, jag har tre, för att det ska bli täckande. Utöver det så är det grymt!

För övrigt så satt jag och kikade på en massa olika "skins" för bloggar, men sen kollade jag på bloggen och även om layouten är löjligt enkel så gillar jag den ändå, det finns ändå någon charm hos den, där bland allt det vita och svarta ... Nej, men det jag tänkte var helt enkelt att det som ni kanske inte har glädje av i en tjusig layout (inte för jag kan komma på en anledning till varför man skulle ha glädje av en blogglayout) kompenserar jag med mitt skrivande! Eller ja, det är väl tanken. Men ni får inte ha för höga förväntningar. Tänk er bara en rosa, plain layout, så blir det bra!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0