kvällen

Käkade middag för någon timme sen, kälknöl och potatisgratäng med min gosallad (okej, jag skulle knappast kalla det sallad, det är tomater, rödlök och salladsdressing, men sjukt gott är det!)

Håller just nu på att leta lite bra tutorials för photoshop, så ska jag leka lite med det senare, hade jag tänkt (: ska bara ta och skaffa mig lite bilder att leka runt med samt ett gäng textures, så blir det nog jättebra! Fast jag vet inte om jag ska se lite Grey's Anatomy istället ... Det är ju så sjukt bra!

För övrigt borde någon utplåna Rednex - eller åtminstone deras musik - från jordens yta. Deras låtar har typ exakt samma sound allihopa, och deras scenkläder är bara ... Usch, nej. Hade kanske varit kul att lyssna lite sådär på fyllan, typ på Western Farm. Men annars är det bara ... Nej, funkar inte för mig. Det är inte riktigt min kopp te. Anledningen till att jag drar upp detta band är att jag sitter och kollar på gårdagens Sommarkrysset, som mormor hade spelat in. Något som jag däremot inte kan hylla nog är Neverstore. Dom är ju bara för bra! Love på dem, verkligen. Såg killarna för andra gången tidigare den här månaden, på One Day Action. GRYM dag, verkligen! Träffade killarna efter spelningen, och boy, vad dem är trevliga! Tyvärr är det nog inte många artister/band som är så pass trevliga efter en spelning, då man förmodligen är grymt trött och utmattad. Och i deras fall är det verkligen förståeligt, som dem springer runt på scenen. Eller ja, åtminstone Jacob och Oscar, Erik är väl ganska oförmögen att springa runt, då han måste sitta bakom trumsetet och hålla takten! Men återigen, det var sjukt kul, och jag hoppas verkligen att dem återvänder hit upp till Norrland, så man får lägga ögonen på gobitarna igen!

Men nu ska jag kila,
Ciao!

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi, jag såg dig i tidningen idag förresten ;D<3

2008-07-29 @ 00:02:19
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0