Okej då ...

Fine, jag kunde inte låta bli, den såg alldeles för lockande ut ...

Ja, jag är en sucker för att göra såna här listor. Ni som sett min bilddagbok bör veta ...

Namn: Ida
Födelsedag: 26 Januari
Ögonfärg: Blå, med någon typ grön fläck.
Hårfärg: Blont, med typ ljusbrunt underhår. Detta skall dock åtgärdas inom kort ...
Längd: typ 170
Högerhänt/vänster: Höger
Stjärntecken: Vattuman
Skostorlek: Något mellan 36 och 38
Sport: Jag är alldeles för lat ... Men okej, jag går faktiskt ut med hundarna rätt ofta. Fast det är ingen sport. Men att kolla på då är det hockey som gäller hela vägen!
Helgdag: Julafton, lätt. Midsommar är också nice, bara för att det är sommar. Då måste dock vädret vara fint.
Årstid: Sommar och vinter.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Det har man väl, antar jag ...
Föreställt dej ditt ragg naken: Nja, ragg och ragg ... Men nog har det säkert hänt. Men det är inget jag lagt på minnet direkt.
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Sett en död människa: Nej
Använt droger: Nej
Retats: Ja, men bara på skojs

THIS OR THAT
Cider/Öl: båda, typ. Fast cider är godast. Men nog går öl ner ibland också ... Synd bara att jag blir så helvetes kissnödig av det.
Pepsi/cola: inget utav det.
Kärlek/sex: båda, antar jag.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar all the way.
Kött/veg: Jag äter ju kött, men det finns mycket vegetariskt som är gott.
Tv/film: TV
Gitarr/trummor: Trummor, faktiskt. Blir alltid så impad av folk som kan spela.
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: Mexikanskt.
MTV/vh1: MTV

SENASTE DU
Skrattade: Imorse
Grät: Hm, det var ett tag sedan. Dock så brukar jag grina av skratt. Fast det kanske inte räknas?
Filmen du såg: Walk the line
Tuggade tuggummi: Igår
Drog ett skämt: Igår
Sjöng en sång: typ igår. Eller jag sjöng med i en låt åtminstone.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: Ja ... Eller det var över en och en halv månad sen, så nej.
Rökt: Aldrig
Tagit droger: Nej
Kysst någon: Näe
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Typ inte.
Sovit tillsammans med någon av samma kön: Japp
Bakat: Ja, jag är en baknörd. Så, nu vet ni det!

Hoppas ni blev lite klokare av denna ... Sak. Om inte, feel free att fråga isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0