sjukling?

Tror jag är sjuk eller nåt, men jag är inte säker. Låg däckad i sängen hela dagen igår, från morgon till kväll, alldeles borta. Sen då jag väl vaknade, där runt elva på kvällen, var jag ju såklart jättepigg, gick jävlart inte att somna. Så jag hämtade in laptopen och säsong 1 och 2 av Grey's Anatomy och nötte. Känns som att jag sett så mycket att jag snart skulle kunna utföra en så pass avancerad operation på en levande människa helt själv. Men don't worry, det kommer inte hända inom en snar framtid, så ingen i min närhet kommer falla offer för mina icke-existerande operationskonster. Men det är ju så fruktansvärt bra, älskar typ alla sjukhusserier, i synnerhet Grey's, det är grymt. Måste försöka skaffa de nyare säsongerna, speciellt den med båtolyckan då Meredith nästan drunknar, det avsnittet, eller jag tror att det var flera avsnitt rörande det till och med, är grymt! Ska snart ta och kolla på de två avsnitt jag har kvar av säsong två, det är ju nu som Denny kommer in i serien! Så, so long, folket.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0