Ska jag våga?

http://www.youtube.com/watch?v=oedzoGHyrTw



Ska jag våga göra det han ber om, att man filmar då man sjunger en av hans låtar? Det hade faktiskt varit sjukt häftigt, men frågan är om jag vågar. Och den stora frågan är ju: VILKEN LÅT SKA JAG SJUNGA? Som sopran är det ganska svårt att ta de flesta av hans låtar då de är ganska mörka i tonläge. Men om jag transponerar kanske? Nej, alldeles för jobbigt ... Jag får helt enkelt köra på full gas, och sen om det är i fel tonart får det väl vara det då. Ja, om jag nu ens gör det. Fast jag skulle nästan vilja göra det ... Åh!

Vad tycker ni jag ska göra? Ska jag göra det eller ej?
Och framför allt; skulle du lyssna på det och kanske ge lite feedback?
Snälla hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0