Söndag

Vaknade sjukt sent, runt halv fyra idag. Å andra sidan kom jag hem efter fyra i morse, efter en sjukt kul kväll på pdol. Jobbet var lite segt, var som tröttast och hungrigast då, och bara allmänt less, helt enkelt. Tur att man hade William som lättade upp det hela lite, med lite sång och sånt, haha. Roligast var dock hans lilla historia om Jason Mraz-konserten på Peace & Love (fuskigt, för övrigt. Att han var där, alltså. Och att han såg Jason Mraz)

"Jag stod längst fram på Jason Mraz-konserten på Peace & Love, men jag hörde ingenting för jag hade en hel massa skrikande tjejer bakom mig"


Stackars kille. Måste vara hårt det där, att vara kille och gillar en äkta tjejfavorit.

För tillfället väntar jag på att tvättmaskinen ska stanna, så att jag kan sätta mina skor, som efter skumparty både fredag och lördag har varit allt annat än vita. Förhoppningsvis är de dock lika vita och fina som de var torsdag. Och före skumpartyt i fredags.

Oj, förresten, dagens låt: Love is gone! Minns inte artisten (hjälp mig?) men den är grym, allt jag säger är SKUMPARTY och den här låten, ojoj.

Men nu ska jag kila,
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0