Vill ha-listan 23/7

Givetvis stöter jag på saker som jag vill ha, och här är lite av det jag vill ha för tillfället.

Systemkamera, Canon EOS 40D
Jag ÄLSKAR att fotografera, och jag tror ni alla vet att ju bättre kamera man har, desto roligare är det att fotografera. Och visserligen älskar jag min Samsungkamera (förutom det faktum att den stänger av sig hela tiden) och jag fotograferar så mycket jag kan. Men det är något särskilt med att fota med en systemkamera. Once you've tried it, there's no going back, typ.





Claribel Striped Drawstring Top
Det är något särskilt med mig och mina ränder ... Det är som ett beroende för mig. Och denna söta top från Forever 21 gjorde inte saken lindrigare direkt.



H81 Love Tee
Söta t-shirts är en annan obsession. Den här var bara hur fin som helst. Söta färger, lovely tryck. Åhhh.



Hadiya Plaid Dress
Åh, den här ser typ exakt ut som den Marc Jacobs-klänning jag trånade efter förut. Visserligen var det typ ett år sedan ... Men det förändrar inte det faktum att klänningen är sjukt fin!




Striped 3Q Sweater Top
Ja, vad var det jag sade? Jag älskar randigt, det är grymt! Och såna här tröjor är verkligen något jag köper på löpande band. För tillfället har jag faktiskt på mig en randig tröja. Fast inte en sån som på bilden, utan en från H&M. Grymt skön! Funderar på att skaffa mig en egen, så jag slipper sno min systers tröja hela tiden.




Åh, nej, nu blev ha-begäret för stort, måste sluta innan jag knappt kan behärska mig längre. Men jag lovar, fler listor kommer!

Eller okej, EN sista sak då!

Organdy Frill Front Dress by s.miller / Twenty8Twelve
Grym, grym, grym klänning från Sienna Miller och systern Savannah's eget märke. Vita klänningar ska vara enkla men samtidigt fräscha utan några konstiga detaljer, vilket tyvärr många vita basicklänningar har. Men denna var helt sjukt underbar. Fast då måste man ju hosta upp £174. Och ni kanske kan räkna ut själva att som 17-åring har man inte direkt den ekonomin. Om man nu inte heter Isabella (visst heter hon så?) och driver bloggen blondinbella, förstås. Då är det ju givetvis annorlunda.



Men nu ska jag faktiskt kila. Chokladbollen i köket kallar på mig!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0