300

Japp, då var det här! Pop the champagne, eller hur? Nåja, kanske inte riktigt än, men det känns ändå som att jag vill hoppa runt och tjoa "celebrate good times, c'mon!". Av olika anledningar. Men jag skulle inte vilja påstå att mit 300e blogginlägg är en anledning. Åtminstone inte en övergripande sådan. Vaknade kl ... Jag har faktiskt inte den blekaste om vad klockan var då jag vaknade, för jag hade glömt mobilen inne på toaletten igår, så jag har i stort sett haft noll tidsuppfattning sen jag vaknade. Åtminstone tills jag steg upp och såg att klockan var kvart över tolv. Men då hade jag varit vaken ett bra tag faktiskt, orkade bara inte stiga upp.

Idag är det, som bekant, en alldeles utmärkt tvkväll; one tree hill, gossip girl, ensam mamma söker (ja, jag är faktiskt nyfiken om vilken kille de not-so-much-longer-singelmammorna väljer) och till sist brukar det ju vara någon trevlig film runt nio. Tänkte se Parlamentet, men då såg jag att André Wickström, en komiker jag inte tål, skulle vara med och då orkade jag inte. Så det får vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0