åh, mitt liv är räddat!

Satt och bläddrade i Cosmopolitan idag då jag väntade på att få komma in till tandhygienisten, och så var det nånting i stil med "månadens snyggingar" eller nånting liknande. På förstaplatsen låg Javier Bardem. För er som inte visste det är det han som spelar den helcreepy lönnmördaren Anton Chigurh i No Country for old men. På bilden var han dock misstänksamt likt min all-timefavoritgästkaraktär i Grey's Anatomy; Denny. Fick lite smått panik. Tänk OM det hade varit samma person?! Kul att kolla på Grey's, avsnitten där han medverkar alltså, och förknippa den härliga, glada karln med en vidrig lönnmördare. Nej, så det var en enorm lättnad. Faktiskt.

Har nyss sett idol, Anna och Robin var skitbra! Stängde av lagomt till Johans sista framträdande. Vill gärna bespara mina öron det eländet. Oj, vad elak jag är ... hehe.

Nu ska jag fortsätta och gotta med lite nice musik :)

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0