Åh, vad jag blir glad!

Så roligt att få kommentarer, I love it. Så keep 'em coming! Hade fått en kommentar på mitt "Dagens låt"-inlägg av Christina som också gillar John Mayer, åh vad kul att få höra att folk gillar samma saker som en själv! Så bara därför - och för att jag lyssnade på låten en massa i morse - så ska jag faktiskt ha en John Mayer-låt som dagens låt.

Blev en riktig myskväll igår, trots att det var förbannat kallt i huset, fick pälsa på oss med tjocksockar, morgonrockar och allt. Först fikade vi då Lillan kom från sin träning, sen kollade vi på Andra Avenyn och till sist Höök, riktigt spännande avsnitt var det igår, som dessutom till stor del utspelades i Boden, så det var ju lite spännande!

Ikväll kör vi på samma tema som igår: myskväll. Ska laga mat tillsammans med Anna och Lillan då jag kommer hem från skolan, fläskfilé med diverse goda tillbehör står på menyn ikväll, mums! Sen blir det mys framför Idol och lite fika till det, de morotsmuffins som blev över från igår. Och så den mjuka pepparkakan som inte heller rördes igårkväll.

Nej, nu ska jag ta och pyssla ihop ett "dagens låt"-inlägg sen ska jag rusa och ha matte.
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0