Äntligen framme!

Kom i stort sett nyss till Piteå. Blev lite blåst på pengar. Eller blåst och blåst ... Men då jag klev på bussen till luleå löste jag biljett direkt till piteå, i vanlig ordning. Sen då jag kommer fram så får jag veta att mamma har bilen, så jag har gått typ 20 spänn back eller nåt. Nåja, det löser sig nog. Tydligen blir det inte alls bio/film imorgon, utan hockey istället. Men men, det funkar lika bra! Har faktiskt känt mig rätt hockeysugen på sistone, så jag klagar inte. Så det blir nog fint i vilket fall. Nu sitter jag och väntar på mat, sen blir det typ att dra till Öjebyn åde. Fast först blir det ett snabbt stopp för att shoppa lite gott, SEN blir det Jenny. Bara jag får se mitt Idol så är jag more than pleased. Ikväll då det är Gospeltema och allt, klart man ska kolla då! Speciellt då det bjuds på Shackles, en riktig estetklassiker vid det här laget (fast den slår väl inte Hit the road, Jack, antar jag. Den är kraftigt svårslagen vid det här laget skulle jag tro)

nej, nu ska jag ta och käka middag,
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0