Äntligen fredag!

Äntligen fredag, helt underbart! Kom hit, till skolan alltså, runt tio. Hade svenskaprov 10.40, var klar efter typ 20 min, så det var bara att springa till shacklesrepet. Ett rep som vi inte ens skulle ha, visade det sig. Kuuuul. Men jag kan låten i sömnen, pretty much, så att repa den ytterligare var väl inte direkt nödvändigt, men med tanke på att det är typ mindre än två veckor kvar tills det smäller så lär det ju behövas. Men vi lär ju hinna repa både till veckan och nästa helg.

Imorgon ska jag vara duktig och baka, både rosenbröd och bullar. Sen ska jag minsann se hockey också! 11.15 spelar Sverige mot typ Tjeckien, tror jag det var, så det lär jag inte missa.

Men nu ska jag gå och ha matteeee. Eller ja, snart iallafall.
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0