äntligen!

Nu är mitt idrottsarbete klart! Jätteskönt att kunna stryka ytterligare en sak från den lista som verkar vara typ en mil lång. Imorgon blir det terminsuppspelning (jag är nervös!) och matte. Plus ett ca 4,5 timmars hål däremellan. Vad ska jag göra då?! Kommer ju dö av uttråkning. Fast det skulle ju visserligen vara ett great tillfälle att plugga lite NK ... Jaa, det kanske jag gör. Köper mig lite choklad i fiket och sätter mig bekvämt i soffan (en av estets stora fördelar är ju den underbart mysiga soffan) med lite chill musik i öronen. Japp, det blir perfekt! Sen ska jag ju också lyckas genomföra detta ... Ja, det löser sig nog på nåt sätt. Brukar - nästan - alltid lyckas fixa nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0