Är det ens möjligt?

Kommer ju fan inte ihåg vad jag ätit en vecka tillbaka. Gör någon det? Helt sjukt svårt ju! Så vad gör man? Jo, man fuskar, helt enkelt! Fast det känns ändå som ett "tillåtet" fusk, eller hur man ska uttrycka det. Dom dagar jag inte kommer ihåg vad vi åt, ja, där har jag helt enkelt bara slängt in någon random maträtt. Inget mer avancerat än så.

Åh, nu plingade pärlan Moa till mig och frågar om jag har lust att hänga ut på en promenad. Åh, vad skönt! Måste börja ta tag i det här nu, känner jag. Att bli lite hurtig, alltså. Speciellt nu inför resan. Känner mig inte så sugen att smälla ner på beachen i Thailand och se ut som en knubbsäl. Nej, skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0