Dagens låt 10/11

Dagens låt är en John Mayer-låt. Men hey, innan ni börjar tänka "men vadå, hon har ju alltid en låt med John Mayer som dagens låt" så kan jag ju bara påminna er om att det faktiskt var ett tag sen jag hade en JM-låt här. Så det så. Plus att den här låten är så förbannat bra så den får inte missas, den är grym. Gravity från Where the light is-dvdn. Är dagens låt, alltså. Fruktansvärt bra, och jag hade nästan kunnat döda för att få vara där i Nokia Theatre i Los Angeles och se spelningen. Slutet är ju bara ... Åh. Helt fantastiskt. Ja, som ni fattar, det går ju helt enkelt inte att missa. Sen att det är riktigt fin kvalitét (iallafall bildmässigt, vad det gäller ljudet kan jag inte uttrycka mig om, sitter vid en dator utan högtalare just nu) skadar ju inte heller.


enjoy!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hade oxå velat va där... och du.. fortsätt att ha John's låtar som dagens låt.. Man kan aldrig få nog av honom!!

2008-11-13 @ 20:50:46
URL: http://hittamusiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0