Dagens låt 15/11

Japp, det blir en John Mayer-låt idag också, minsann! Har kört den på repet idag och den har fastnat på hjärnan totalt, plus att den är grym, och det är ju det som är the whole point med den här kategorin, att bjussa på brabra låtar. Så, ja, jag gör ju bara vad jag lovat. I vilket fall så är det Waiting on the world to change, första singeln (tror jag) från hans senaste studioalbum, Continuum, som släpptes 2006. Skitbra låt, och jag tycker faktiskt den är snäppet vassare live än i studioversion, faktiskt. Vilket bara är ett grymt bevis på hur sjukt bra Mayer verkligen är. Det är inte så speciellt många som är bättre live än inspelat. Så det är ju helt great.


Sådärja, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0