Förresten ...

Så har jag precis kikat på "min" mobil nu. Åh, vad den är fin! Blir att beställa den, är typ jättemycket billigare att beställa den, minst 500 spänn. Längtar riktigt mycket, den här mobilen är ju under all kritik, går ju fan inte. Det är väl ändå inte meningen att ens telefon ska ringa ens kontakter helt automatiskt? Eller att den blandar ihop sms. Helt sick. Men, snart är det ändring på det iallafall. Beställer den nog efter nyår, så det blir nog great. Nej, nu ska jag ta och försöka få tag i Marcus, har inte pratat med grabben på typ en vecka. Vettefan hur det ska gå, men jag lyckas nog!

Nej, nu ska jag bege mig till sängen min, prata med Marcus (kanske), annars blir det väl att nöta finmusiken, hehe.
gonatt,
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0