Grattis till Ashlee och Pete!

I torsdags, om jag inte missminner mig helt, blev Ashlee Simpson och Pete Wentz föräldrar till en liten pojke, som fått namnet Bronx Mowgli Wentz. Japp, ytterligare ett kändisbarn med ett rätt underligt namn. Men på något sätt är det ändå lite charmigt. Och det verkar vara en riktig trend att ha städer/stadsdelar/stater/länder som namn; America, Paris, London, Brooklyn, Texas, Georgia ... Finns säkert någon Havanna där ute också. Frågan är: när kommer Philadelphia, Stockholm eller Barcelona? Only time will tell.

Sitter och kollar på Dansbandskampen med mormor och morfar. Uselt program, verkligen. Men det beror egentligen inte på programidén i sig, utan att det just heter dansbandskampen, alltså, det kretsar runt dansband, en musikgenre som jag verkligen hatar. Men, jag måste ändå säga, Sverige har verkligen ett gäng suveräna tv-profiler! Peter Settman, Doreen Månsson, Jessica Almenäs och Carina Berg är bara några. De två förstnämnda är två riktiga favoriter, Peter för att han är riktigt rolig, och Doreen för att hon är så himla ... Bra, helt enkelt. Och att gå från barnprogram till "vuxenprogram" är ju faktiskt ett rätt stort steg, ett stort steg jag tycker hon klarar av alldeles galant. Jessica är ju ett riktigt proffs, som dessutom var riktigt fint klädd på Fotbollsgalan, och Carina riktigt spottar ur sig saker som blir så roliga. Underbart, helt enkelt. Tycker nästan att Peter och Doreen, eller åtminstone någon utav dom, borde leda melodifestivalen, det tror jag båda skulle klara av superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0