Helloo!

Steg jävlart upp i ottan i morse, kl 6 var jag upp och duschade och började göra mig i ordning. Älskar verkligen känslan av att vara nyduschad. Man känner sig så ren och fräsch, som en helt ny människa! Sedan smorde jag in mig med min darling LDB-lotion innan jag klädde på mig. Käkade frukost med morfar och läste tidningen, en riktig lyxfrukost! Eller ja, för de flesta kanske det inte är lyx att sitta och äta frukost halv sju på morgonen med morfar och läsa tidningen. Men, då kan jag ju säga så här: bara att käka frulla med morfar är ju nåt som inte händer ofta. Snarare typ aldrig. Eftersom han stiger upp 6. Som senast. Och tidningen har vi inte hemma, så att få läsa dagens Pitetidning kändes verkligen lyxigt. Sedan fixade jag och donade lite med allt som skulle med, var alldeles för seg för att orka börja packa igårkväll, trots att jag inte alls hade mycket packning. Sedan var det bara att börja köra mot stan. I natt har det snöat rätt mycket och blåst i massor, så det var typ snö i massor överallt, i synnerhet vid garagedörrarna, då det mest troligt blåst åt det hållet. Morfar släppte av mig på busstationen, och jag sprang till bussen, trots att den inte skulle gå förrän typ 10 min senare. Väl på bussen körde jag hårt med mp3n, den var igång hela resan. Tror jag somnade någon sväng eller två, men det gjorde inte så mycket, det var då förbannat skönt! Lyssnade på lite allt möjligt, men tyckte att jag hörde mest av:
All Time Low - Poppin' (champagne); inte min typ av musik egentligen, men den här låten är så jävla skön! Och videon är så jäkla ball, love it.
Gavin DeGraw - Cheated on me; så SJUKT bra låt, älskar den till månen och tillbaka. Gavin har ju lätt en utav världens skönaste röster, och här kommer den verkligen till sin rätt!
Nickelback - Gotta be somebody; som jag sagt förut, gillar inte alls Nickelback, men den här låten är riktigt grym!
Otis Redding - Sittin' on the dock of the bay; ruskigt bra låt, den som missat den har då missat en riktig pärla till låt!

HAHAHAHAHAH, sitter och nördar på facebook och så hittar jag en grupp som bara ropade efter att ha mig som medlem: "Vi vill att Idoläcklet Johan Palm emigrerar från Sverige, eller helst dör". Gud, hade lika gärna kunnat vara jag som startat den där gruppen! Okej, det kanske är lite harsh, men bara han åker ut så är jag mer än happy.

Och på tal om Idol så kommer jag titta på Idolspecialen ikväll som handlar om Annas idolresa, I won't miss it!

Hade konsert idag för niorna + elever från skolan idag. Visste sedan tidigare om att vi skulle spela idag, men visste inga tider eller nåt, så jag fick ett sms där runt 9-10-tiden, vi skulle spela 10:45. Tog rätt länge innan jag fattade från vem det var, för det stod bara ett nummer, inget namn. Men jag gissade på Louise, för hon hade fått mitt nummer i fredags på matten. Senare ringde hon upp mig, och då visade sig att det var Louise. Kom dit, soundcheckade och donade lite, sen var det showtime. Idag var det då "back to basics" vad det gäller låtarna, alltså att jag körde waiting och körade på master blaster, i lördags delade Vanessa och Ida V på waiting och Vanessa tog min plats i kören på master. Fick lite småpanik för jag hade inte texten, men jag klarade mig helt utan blackouter, I'm so proud! Nu ska jag ta och kika vad Andréas har för sig, hör han spela i rummet intill.
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0