Just keeps getting better

Onsdag idag, och onsdag = rep. Fast vanligtvis är det bara ca 1,5 timmes rep, men nu kommer vi använda teatertiden, ordinarie tiden och scmutiden till att repa. Känner mig inte alls peppad. Plus att vi ska repa till helgen också. Vilket påminner mig, måste börja planera fikat med Sara, eftersom vi har hand om det tillsammans. Men det lär vi nog lösa utan större problem, skulle jag tro.

Det blev inget Desperate housewives för min del igår. Fastnade framför hockeyn, Djurgården-Modo, istället. Great match, verkligen! Och skönt för Djurgården att få vinna, dom har ju förlorat fyra eller fem matcher efter varandra, så dom förtjänade absolut en vinst! Och extra kul för Wasslau (stavning?) som fick hålla nollan, 7-0 blev slutresultatet.

Steg upp cirkus åtta i morse, käkade frukost, kräm och lappbröd som blev kvar från igår, innan jag gjorde mig iordning. Slängde ihop håret i två risiga flätor, ser ut som en kille just nu. Ja, förutom flätorna då, men om man bortser från dom skulle jag lätt kunna misstas för en Isak eller nåt.

Nej, nu är det dags att ta och printa ut min text till Waiting on the world och sen sparka igång med att repa!
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0