Men crap ...

Forever21 har verkligen löjligt fina kläder, går ju inte att slita sig! Jag är en riktig nörd vad det gäller koftor, kan inte få för många. Och så går jag in på märket Heritage1981, som också finns på Forever21. Big mistake. Hur många superfina koftor. Tur att jag för tillfället sparar cash, annars hade jag varit ruinerad long time ago. Och så är ju den här preppy-amerikanska stilen nånting som tilltalar mig, det ska vara bekvämt, om man frågar mig. Och åh, så många fina t-shirts! (Jag är en äkta t-shirtnörd)  

        


Ja, det här med lite smånördiga tryck är verkligen min grej. I love it.

För övrigt älskar jag typ allt som Lauren Conrad designar, så jag kan verkligen tipsa om hennes eget märke, som du hittar på http://www.shoplaurenconrad.com. Plaggen från Holiday Collection "Girls just want to have fun" är superfina, mina favoriter är Cindy Skirt och Nora Dress. Annars är min favoritkollektion än så länge höstkollektionen 2008 "Belle du jour". Gillar Cheri dress, Estelle dress, Jasmine dress och Madeleine dress. Eh ja, Belle du jour innehöll mycket fina klänningar. Ifall ni inte märkte det.

Men nu ska jag ta och kvällsfika lite med mamma, mormor, morfar, Åke och Lucia och sen blir det film.
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0