morgondagen

Imorgon är det ju då rep som gäller, i vanlig ordning. Eller vanlig ordning, det är ju inte riktigt sant, men från 12 ska vi repa iallafall, och det lär väl ta en timme eller två, sedan blir det att dra hem, käka middag innan jag parkerar mig själv framför tvn, massa bra imorgon ju! One tree hill och gossip girl är ju, såklart, kvällens höjdpunkt. Hade för övrigt en väldigt givande konversation igår med Sara och Kalle om Gossip girl. Mycket intressant måste jag säga! Haha.

Satt förresten och kikade i en kartbok igår, och då visade Anna hur planet brukar flyga ibland. Kan ju hända att man mellanlandar i Förenta arabamiraten (det ligger där i toppen av afrika, typ) och efter det tar man tydligen världens omväg och åker över ryssland (?!) för att sedan åka till sverige. Mycket märkligt ... Fast jag är inte säker om det var just så. Men som sagt, mycket märkligt. Låter ju totalt ologiskt.

Och idag så vann ju Luleå mot Linköping (serieledare för tillfället), det var ju riktigt nice! Skellefteå förlorade tyvärr inte, men det blev oavgjort iallafall, vilket var bättre än vinst iallafall.

nä, ids inte stanna uppe för att se vilka som åkte ut ur stjärnor på is ... text-tv är så jävla sega på att ladda upp nyheter. Nåväl, godnatt då, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0