nåhay!

Igårkväll var det en riktig chillkväll, minsann! Blev ju inget shacklesrep igår, så man hade lite tid att döda. Käkade lunch med Kalle, Anton och Marcus. Trevligt värre! Sen blev det matte där jag - tro det eller ej - var riktigt duktig och jobbade lite. Kände mig riktigt flitig och arbetssam. Sen var det då hål (=dödtid) igen. Fast jag var - återigen - flitig, gjorde färdigt min filmrecension, No Country for old men. Det kändes great att få den färdiggjord, iallafall. Sen hade vi filmkunskap då vi redovisade vår anslagsanalys av The Others. Det gick ju ... Inte sådär jättebra, men det var skönt att få det gjort iallafall. Sen stannade jag kvar på skolan en stund, orkade inte stressa för att försöka hinna med en buss jag ändå skulle missa. Sen åkte jag hemåt, gick och köpte en mjölk. Sen åkte vi och tvättade bilen och sen åkte vi hem och tittade på Idol. Fruktansvärt bra startfält igår, alla var helt otroliga! Synd bara att inte Johan blev utröstad. Hoppade nästan i soffan av glädje då jag fick veta att han hängde löst. Helt lovely. Haha, vad hemsk jag är. Men jag gillar verkligen inte han, inte alls. Men Anna och Alice var båda grymma, och Robin B och Kevin likaså. Jag är helnöjd! Blir svårt att toppa årets rocktema, tror inte att något rocktema blivit så bra som igårkväll. Men nu ska jag pysa och se film!

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0