ny layout + matchvinst!

Plain och väldigt tråkig, I know, men jag kände för nånting rosa. And rosa I got.

Och yessss, nog blev det en matchvinst ikväll minsann! Jo tack, det tycker vi om! Mer sånt. 5-1 mot Timrå, snacka great. Får ta och ringa till Marcus senare och vara lite glad. Fast det kanske var ikväll han skulle på fest? Nåja, det märker jag väl, om inte annat.

Snart ska jag minsann ta och se Sex and the City och What happens in Vegas och gotta mig med lite choklad och glass. Så det blir nog riktigt nice. Sen tror jag att jag skymtade en bit gravad lax i kylen, så det ska nog kunna bli en macka med gravad lax och örtagårdssås med ett glas mjölk till. Yummie!

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0