Och för övrigt ...

Så fick jag tillbaka min filmrecension på No Country for old Men idag. Betyget? Ett MVG- blev det, minsann! Eller okej, det stod faktiskt VG+/MVG-, men det känns helt klart bäst att säga att man fått MVG-, eller hur? Blev svinglad iallafall, värsta humörsboosten. Inte för att jag var på direkt dåligt humör, men vi hade nyss haft engelskalektion, på vilken vi jobbade med ENBART PISSIG GRAMMATIK. Kuuuul. Men sen hittade jag den glada överraskningen i mitt skåp, och då var den som bortblåst. För övrigt tänkte jag pallra mig på en hockeymatch på onsdag. Kanske. Kände mig inte så sugen då jag såg att det inte var Robins lag ... Men jag kanske går ändå. Några från estet skulle tydligen uppträda ... Så det kanske blir att jag går ändå. Plus att jag börjar få lite hockeyabstinens, snart en månad sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0