ojojoj

Nej, nu börjar jag bli lite trött. Har fixat lite nya låtar åt mig själv och nu börjar jag komma till den sista låten. Hoppas jag. Den är iallafall "gotta be somebody" eller nånting liknande med Nickelback. Gillar inte dom egentligen, skulle hellre hälla frätande syra i öronen än att behöva pinas igenom "rockstar" igen. Hatar den låten. Men den här är riktigt skön, hörde den på radion idag. Sen försöker jag - av någon underlig anledning - hitta några låtar som hade varit kul att köra då man tar studenten. Vilket inte händer förrän om typ 1,5 år, men ändå. Har bara kommit fram till Simply the best med Tina Turner än så länge, haha, men jag jobbar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0