onsdag

Ja, det blev alltså Obama som blev vald till president, som typ alla hade förutspått. Det är väl bra, antar jag. Är inte så insatt i politik över huvudtaget, i synnerhet inte USAs politik. Men nu då det är ny president och allt så kanske man skulle ta och läsa på lite ... Eller okej, han tillträder ju inte sin nya tjänst förrän den 20e Januari nästa år, men ändå.

Blev inget filmtittande igår, var alldeles för trött för att ens våga mig på att börja se den. 1: risken att jag skulle somna kändes alldeles för hög. 2: trött = SKRATTAR ÅT ALLT (i mitt fall, alltså, så jag talar enbart för mig själv i detta) och jag höll på att skratta ihjäl mig både då jag såg trailern och filmen på bio, och då var jag ändå, tja, ni vet, "vanlig". Men det blir nog ikväll. Att se film alltså. Mellan allt pluggande, det blir great! Först lite svenskaplugg sen film och sen svenskaplugg igen.

Skulle egentligen till stan ikväll och se "Lust, Caution" med klassen, men så blev det icket. Åsa tyckte att då det varit lov hade vi inte riktigt fått all nödvändig information. Men, jag bara bugar och bockar, hade verkligen behövt stanna hemma ikväll, så man hinner göra allt jäkla schoolwork som ska göras. Men nej, nu är det dags för ensemble, måste kila!

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0