ONSDAG

Har än så länge inte haft någon lektion, trots att jag varit här sen typ halv elva. Eller ja, jag skulle ha teater 9:50, men vem försov sig och missade bussen?! Jo, givetvis jag. Kändes ju jävligt bra, men tur att Åsa är så förstående, ingen utskällning eller nånting här inte. Fast det kanske hade behövts idag, kändes väldigt klantigt. Så då jag kom var jag med på dom sista typ 2 minuterna av teaterlektionen, sen gick jag och kollade då några i klassen hade konsert. Dom var riktigt duktiga, men jag hade sett programmet dom körde förut. Fast dom var lite bättre på Sanden, faktiskt. Men det var mycket bra idag också! Snart, om ca 40 minuter, har jag svenska och sen ska jag till Annas jobb en sväng, hämta pengar och sen gå och köpa Mamma Mia. Så det lär ju bli en liten filmkväll tonight. Hoppas jag. Bara det blir före Grey's så är jag nöjd. Håller tummarna att det blir Izzie och Alex ikväll, haha. Nu har jag väntat länge nog! Och på tal om tvserie-par tycker jag att det är på tiden ett Betty och Gio blir ett par i "Ugly Betty", tycker dom skulle vara jättesöta tillsammans! Längtar nästan till nästa avsnitt, för att jag hoppas så mycket på att det blir dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0