Paris, Kate & I

Tidigare i höst lanserades märket (?) Paris, Kate & I på MQ i hela landet. Har bara snabbkikat på kollektionen, som består av klänningar och andra piffiga plagg samt skor och accessoarer, och jag måste säga att jag gillar det. Jag gillar det skarpt! Skorna tillhör favoriterna hos mig. Det är klackar, rosetter, fina färger ... Ja, kort sagt, en riktig dröm! Hade det inte varit för att jag kommer spendera nyårsafton på Sky City på Arlanda så hade jag lätt kunnat spendera nyårskvällen och natten i en Paris, Kate & I-blåsa. Fast då jag fyller 18 kanske? Det är trots allt bara två månader och fyra dagar kvar nu ...

Sitter just nu och gottar med lite Marabou Digestive-choklad med mysig jazz/soul i öronen, det växlar lite mellan Michael Bublé, Aretha Franklin, Stevie Wonder och Four Tops. Snart är det middagsdags, och sen kanske jag tar och tittar på en till film, om jag bara hittar något sevärt. Boxern har gått i strejk där uppe, så typ ingen kanal fungerar, förutom ettan, tvåan, fyran och sexan. Snacka tråkig tv, ja. Men på nåt sätt ska det nog lösa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0