Stackars barn ...

Sitter och läser förra veckans nummer av Klick!, och jag fastnade för en lista. En lista över regler som Guy Ritchie, Madonnas exmake, måste följa då han har deras barn, Lourdes, Rocco och David hos sig. Inget konstigt med det, tänker kanske ni. Jaja, men ta och kolla in listan på de regler som han förväntas följa så får vi se vad ni tycker efteråt ...

1. Barnen får inte läsa tidningar, titta på tv eller dvd.
2. De måste äta makrobiotisk, vegetarisk och organisk mat.
3. Allt vatten, även utblandat med juice, måste vara kabbalah-vatten.
4. Barnen får endast bära kläderna Madonna skickat med.
5. Deras händer ska alltid tvättas med desinfektionsmedel om de är på offentliga platser.
6. Inga leksaker som är spirituellt eller etiskt felaktiga är tillåtna.
7. Guy får inte diskutera separationen med barnen.
8. Madonna måste få prata med pojkarna tre eller fyra gånger per dag på tider som hon bestämmer.
9. Barnen får inte presenteras för några av Guys vänner, speciellt inte de kvinnliga.
10. Guy uppmuntras spendera mycket tid med barnen, så att de inte behöver vara hos hans föräldrar.
11. Barnen får inte fotograferas när de är med Guy. Han måste ordna säkerheten kring det.
12. Guy ska läsa Madonnas sagoböcker "The English Rose" för David vid läggdags.

Okej, kontrollfreak much?! Alltså, jag ser faktiskt inte speciellt mycket skillnad mellan det liv som Guy och Madonnas barn lever och vad heter hon? ... Stephanie, den där österrikiska tjejen som var inlåst i typ åtta år. Och vad är reglerna då dom är hos henne? Nu kan jag ju inte påstå att detta chockerar mig, i mina ögon har Madonna alltid varit något utav ett UFO, och jag är utav den åsikten att hon borde pensionera sig (om man ens gör det i "show business") och dra sig tillbaka. Men alltså ... Nej. Hennes barn måste ju leva ett fruktansvärt tråkigt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0