Sunrise, sunsrise

Blev en helmysig kväll framför Grey's Anatomy med Therese. Riktigt bra avsnitt! Verkar till och med som att det kanske blir Izzie och Alex snart ... Hoppas, hoppas, hoppas! Går verkligen och håller tummarna för dom! Efter det kollade jag lite på Världens härligaste män. Alltså, Ann Söderlund (?), som leder programmet, är ju tokhärlig! Love her. Riktigt kul program, fast jag orkade inte se hela, var alldeles för trött för det.

I natt har det snöat lite, så då jag steg upp var det ett tunt, tunt snötäcke på marken. Not much, men ändå, det är SNÖ! Bara för någon dag sedan höll vi på att beklaga oss över att det inte var någon snö ute, trots att det är november. Men det kanske blir ändring på det nu ... Hoppas!

Nu ska jag ta och bege mig till duschen så jag kan dra mig till skolan senare, NK-prov idag. Känner mig inte alls taggad, usch. Sen ska jag till Fria Emilia och fixa så att vi får äta lunch där nästa vecka så vi slipper gå tillbaka till skolan och äta. Inte för att det är särskilt långt dit, men det är ju ändå omständigt. Men det löser sig nog!

Oj, klockan var visst mer än vad jag trodde. Dags att rusa till duschen.
pussciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0