TISDAG

hade sovmorgon idag (= UNDERBART), började inte förrän 14.00. Så det var jävligt nice. Trots att jag lade mig rätt tidigt igår, såg typ 20 min av Boston Tea Party, den delen då dom var fulla, sen gick jag och lade mig. Skulle stiga upp åtta i morse, men jag lyckades inte ens vakna av väckarklockan, så jag sov till typ halv tio istället. Jävligt skönt, om inte annat. Mm, Fabian stod nyss bredvid mig. Och vad gör han? Jo, han rapar mig rakt i örat. Mysigt. Och eftersom han åt lasagne till middag luktade det ju VÄLDIGT gott också. Och det vet jag inte pga lukten, jag såg faktiskt då han satt och åt.

Nu håller jag på att skriva på mitt svenska arbete. Faktiskt. Har ÄNTLIGEN kommit igång, känner mig riktigt stolt! Fast den har visserligen blivit framflyttad till v 50, men eftersom jag bara kommer vara där en dag den veckan så är det lika bra att jag börjar nu och lämnar in den före det.

nu ska jag fortsätta skriva,
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0