Vad fan?

Nu har min statistikgrej börjat krångla. Skiten syns ju inte!

Och ja, jag nördar fortfarande på idolsidan! Läser för tillfället Robin Bs blogg. Kul kille! Och mucho underhållande blogg. Höll typ på att ramla av stolen då jag såg att hans blogg hade typ 26 sidor medans Annas hade typ 6 sidor. Fast hennes blogg var också bra, missförstå mig inte. Åh, vad det är roligt att läsa bloggar, typ ett av mina största intressen, haha. Skulle kunna roa mig i timmar med detta. Måste hitta någon riktigt rolig, så man kan sitta och bara skratta tills tårarna rinner. Vilket inte alls är svårt att åstadkomma vad det gäller mig. Ni kan ju bara fråga mah friendz hur mycket jag skrattade åt de "Din mamma"-skämt som Ida berättade i fredags ... Sämst humor har jag, men vad fan, det bjuder jag på! Någon måste ju skratta. Ni ska höra hur mycket det skrattas hemma hos oss en vanlig kväll. Jag och Anna har väl ledningen, antar jag. Just att skratta är verkligen mitt lyckopiller i vardagen, eller hur man nu ska uttrycka det. Vad jag skrattar åt varierar ju såklart, det kan vara allt möjligt, både saker som faktiskt är roliga och saker som inte är speciellt roliga i andras ögon. Det är mycket interna skämt i vårat "gäng", vi fattar det roliga medans typ ingen annan gör det, men det gör ingenting. För övrigt är mitt lilla gäng de bästa människor man kan tänka sig! Sara P, Sara S, Anton, Kalle, Martin, Tobbe och Emil. Ja, dom är bäst, helt enkelt.

Jaja, nu ska jag följa med morfar och handla tydligen, så jag får väl berätta om "the best" senare då, antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0